Friday 18 November 2011

Yeah yeah cuti......

Yeah yeah!!!! Cuti sekolah....hahahaha aku yang lebih...seronok la "anak-anak" GBS aku ni...tak yah bangun pagi-pagi subuh, takyah dengar hon van dan paling best takyah dengar nyanyian aku yang "merdu"....hahhahahhahahaha. But actually aku akan miss diaorang ni especially anak-anak darjah 6 aku...they all make my day...some of them kind of naive, stubborn, loud, naughty,shy etc. Will miss the girls EEWing me and doing faces when I call them sayang ....hahhahahahahahah but all the boys also I call sayang...??????????


Sometimes they will fight with each other....they laugh together...laugh at each other...singing and the best ever sleeping....best for me anyway hehehehe. Ada yang dah start coupling...nak larang?marah?...aku rasa aku dulu pon macam diaorang gak...hehehehehe aku dulu pon ada crush with this girls..Miss A...so happen that dia ada uncle that duduk near my house...dan best nyer dia selalu datang rumah uncle dia. Jadik kerja la aku duk mengintai dari jauh....hehehehehe at last aku luahkan gak isi hati ku yang tak seberapa and I got my first lesson in love....hahahahahahhahahahha. Bukan la aku ni galakkan sangat cuma kekadang tu aku cuba lah bagi nasihat...jaga adab, moral, bahasa dan budaya and paling penting jaga nama baik kedua orang tua...itupon kalau diaorang ni nak terima la nasihat orang tua ni. Ada gak kekadang tu aku naik geram ngan diaorang ni tapi bukan semua la...hehehehehe biasa la tu. Last sekali aku harap diaorang semua akan jadi "orang".

Good Lucks Guys!!!!








P/S :- guys n gals if you read this I hope you all forgive me for anything that maybe I had done wrong...ok???
 For darjah 5..hope u guys n gals do the best on your UPSR next year.
See you when I see you

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...