Sunday 6 November 2011

Rocking good time.......

Assalamualaikum....

Baru jer tengok konsert Whitesnake baru-baru ini...bukan kat Youtube ok!...hehehehe....Live in Kuala Lumpur...aku rasa tak ramai yang tau band legend ni kecuali orang tu sama zaman aku atau lebih otai dari aku...budak-budak sekarang jangan la nak sembang Rock kalo tak kenal legend-legend ni...


sebahagian band yang aku duk "banging" dulu


David Coverdale memang terbaik...gila lah umur dah 60 tue tapi suara gila maintain...aku kira bertuah gak la pasal ada member lama aku...kira pangkat abang ngan aku belanja aku tengok konsert ni....Terima Kasih. Last aku layan konsert ngan otai aku ni masa Deep Purple turun kat Shah Alam....lama dah gak tu...back in 2001.

                      bukti ticket                                                      ngan 1 of my "otai"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...